torsdag 3 oktober 2013

Månadsbokslut September

Så har en månad gått! Det går alldeles för snabbt och jag har inte alls hunnit blogga som jag har tänkt. Måste för egen del bättra mig, då det är kul att skriva samtidigt som det ger möjlighet till djupare reflektion eftersom jag tvingas sätta ord på mina tankar. (Det ska bli bättring)

Det har varit en bra månad även om vi har jobbat mycket. Dock har utgifterna varit lite större än planerat då jag har varit i Stockholm och sprungit Lidingöloppet vilket medförde en hel del extrakostnader. Trots det gick vi ca 23500 plus denna månaden. Lite på grund av en något högre inkomst mot normalt.
Det är väldigt kul att sammanställa ekonomin och få en första visuell bild över åt vilket håll det går och med vilken fart! Förhoppningsvis når vi över 600 000 nästa månad!

Ha en trevlig kväll!

/Särimner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar